vrijdag 19 april 2013


Werk zoeken ?????????

24 sep 2007, 09:23 Mijn hele lange leven( 47 jaar) heb ik al gewerkt.:scooter:
Vroeger bij de Merwebolder, krantenwijkjes ,in de wasserij,:ironing: kleding naaien op bestelling, en natuurlijk jaren en jaren in allerlei winkels.

Waarvan de laatste winkel " Erik van Breda" was.
Onze plaatselijke cd/dvd winkel:music: die nu is opgehouden te bestaan..en waardoor ik nu helaas geen baan meer heb.:'(

Dus vanaf Mei 2007 op naar het CWI in Dordrecht voor een nieuwe baan.(y)

Daar aangekomen kreeg ik een leuk jong Turks meisje als begeleidster.

Iedere maand 4 sollicitaties inleveren wat mij dus prima lukte..ik haalde er veel meer dan 4 per maand.
Maar helaas zoals al te verwachten was.........een baan kreeg ik er niet mee...:shrug:

Veel te oud, bovendien heb ik nog een dochtertje van 9:bored: dus ik kan niet op elk uur zomaar gaan werken....en parttime werk onder schooltijd is moeilijk te vinden schijnbaar..:mad:

Zelfs nog een leuke en leerzame workshop gevolgd voor 45 :hitchhike: :toohot: :crazy: plussers, want ik wil echt wel een baan, alleen wel werk dat ik leuk vind natuurlijk!(y)

Ik heb in mijn leven al te veel werk gedaan tegen mijn zin, dus daar begin ik niet meer aan...:protest:

Afgelopen donderdag had ik het laatste gesprek met mijn begeleidster en nu zou ik worden overgeheveld naar het UWV naar een zekere Re-integratiecoach.:police:

Wat ik me daar in vredesnaam bij voor moet stellen weet ik niet maar er doemen de ergste nachtmerries op.:guillotine: :hammer: :machinegun:

Word ik soms te werk gesteld bij de vuilnisophaal dienst of zoiets?8-o

Ach we wachten maar weer af wat dat gaat worden..:(() :shrug:

Maar je gelooft het bijna niet.8-o 8-o

Ja hoor............ Vrijdag lag er al een brief in de bus met een nieuwe afspraak bij die Reintegratiecoach.:police:

Toch niet te geloven he..zo snel al...:chinrub:

Ondertussen zit ik nog met een halve gare rug en 2 ouders in de lappenmand :wheelchair: dus moest ik de afspraak natuurlijk naar een ander tijdstip verplaatsen.

Dus opgebeld naar het UWV :police: en toen moest ik dus gaan uitleggen dat mijn moeder echt niet alleen naar het ziekenhuis kon op die dag, ze zit namelijk in een rolstoel...:wheelchair:

Tjonge jonge, ik moest praten als Brugman om even een afspraak te verplaatsen.:rap:

Hebben ze niets te doen daar ofzo, dat het ze zoveel moeite kost om een afspraak te verplaatsen..:toohot:

Om 4 uur s,middags werd ik weer gebeld met de mededeling dat ik nog bij het CWI hoorde omdat ik nog geen 6 maanden werkeloos was, en of ik maar weer met het CWI kontakt op wilde nemen!!!

Na uitleg van mijn kant, dat ik toch echt wel een brief had gehad met een afspraak van het UWV ging ze uiteindelijk proberen....... om de afspraak te verzetten.....NOU JA....:wtf:

Je begrijpt dat mijn nachtmerries nu nog erger worden..:guillotine: :hammer: :machinegun:

Ik zie mezelf al de vreselijkste banen aangeboden krijgen..Pfftttt:shock:

Dus wacht ik nu met bibberende knietjes op de eerstkomende afspraak met mijn :police: Reintegratiecoach Brrrrrrrrrr

Maar ach..waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen en maak ik me druk om niets.:coffee:

Aniet:duck:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Waar blijft de tijd?

 Waar blijft de tijd....?   De laatste dagen denk ik vaak aan vroegere tijden..de jaren 70 waarin ik opgroeide in hetzelfde dorp waar ik nu ...