vrijdag 19 april 2013

Hallo lieve mensen die dit lezen...

Op dit blog zet ik al mijn stukjes over allerlei dingen...

Ik ben een moeder van 4 kinderen, gescheiden en heb ook een kleinkind een jongetje.
Handwerken is mijn grote passie en soms stukjes schrijven..
Verder houd ik van muziek en films en oude tv series en poezen.
Ook ben ik gek op serviesgoed en dat spaar ik dan ook.
Daarnaast lees ik veel... van thrillers tot biografieën en alles daartussenin.
Tot een jaar geleden heb ik 3 dagen per week gewerkt op kantoor, maar nu helaas niet meer.
Regelmatig pas ik op mijn kleinzoon, en ook zit ik op een haakclubje.


groetjes Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Waar blijft de tijd?

 Waar blijft de tijd....?   De laatste dagen denk ik vaak aan vroegere tijden..de jaren 70 waarin ik opgroeide in hetzelfde dorp waar ik nu ...