vrijdag 19 april 2013

Via de moezel naar de boekenbeurs en ook nog even bloedprikken!!!

3 sep 2007, 18:11 Zooo:-d :-d na een tijdje blogs te hebben gelezen van andere mensen, ga ik mezelf ook maar eens op het blogpad wagen.:salesman: :coffee:

Vrijdagavond thuisgekomen na een vakantie van 5 dagen aan de Moezel:shining: samen met Ed( mijn vriend) en mijn jongste dochter Janneke..enne ik moet zeggen dat het toch wel weer leuk is... om je eigen natte kikkerlandje:frog: weer te zien na een tijdje tussen de droge bergen te hebben vertoefd!

Heel onverwacht heb ik werkelijk prachtige poezenstof :cat: gekocht voor een quiltje in het verre Duitsland...in Koblenz.

De volgende dag gingen we, met grote lege boodschappentassen van....
je raadt het al? Bas van der Heiden...
op weg naar de boekenmarkt:newspaper: in Utrecht..ruim 2 uur met de bus waar we in de vakantie al 5 dagen in hadden gereisd.. Over gestoord gesproken!:driving: :flabbergasted:

Maar ja, de boekenmarkt is maar 2x per jaar en aangezien wij echte boekenvreters zijn konden we het toch niet laten om daar niet even heen te gaan.. zo zonde van al die koopjes die je dan misloopt....

Je bespaart zoveel geld!!!!!!!!! (:salesman: wat je anders helemaal niet had uitgegeven!)

Marijke zou na haar postbodebaantje de boodschappen halen voor het weekend.
Dus ook dat was geregeld!

Om half 9 s'avonds waren we weer thuis..met volle boodschappentassen natuurlijk, enkele romans, kunstboeken,leuke dingetjes voor sinterklaas en natuurlijk allerlei van the Oxford university...de favoriete uitgeverij van Ed....die kan hij echt niet laten liggen...

Na een avondje film kijken ,Ray Charles.:piano: .samen met Marijke en een zak chips..en een drankje:cocktail: lekker onderuitgezakt en een paar benen van lood brak na een gezonde nachtrust de zondag aan..:brushing: :coffee:

De volgende dag nog even langs opa en oma voor de fotootjes en na s'avonds nog even alle quiltlappendozen onder het bed te hebben uitgehaald voor bijpassende stoffen bij de poezenstofjes.....
oei oei oei....wat een stof kwam daaronderuit...ik voelde me echt Ma Flodder...:party: :bored: :kiekeboe:
was inmiddels de maandag weer aangebroken..:guillotine:

Om 7 uur ging de wekker:sleeping: :bathing: want Janneke moest weer naar school, en ikzelf moest bloedprikken tussen half 8 en 8 uur...voor mijn suiker.

Daarna boodschappen doen, en toen schoot het opeens in mijn rug, onderin en ik voelde me echt een oud vroutje van 80 ofzo..:wheelchair:

Maar ja het zal wel weer terugschieten een dezer dagen..althans dat hoop ik dan maar..want ik popel om aan het quiltje te beginnen..
En zo is het gewone Hollandse leven weer begonnen in Alblasserdam en overal in Nederland.
En dit was mijn eerste blogje over het gewone leven van een vrouw van 47...:kiekeboe:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Waar blijft de tijd?

 Waar blijft de tijd....?   De laatste dagen denk ik vaak aan vroegere tijden..de jaren 70 waarin ik opgroeide in hetzelfde dorp waar ik nu ...