vrijdag 19 april 2013

Vissen, vissen en nog eens vissen

15 jan 2010, 17:49 Maaaaam ik wil weer een visje.:fishing: .. zei mijn dochter Janneke:freezing: van 12 enkele weken geleden tegen mij.

Ach waarom ook niet dacht ik(y) ..als ik geen poes :cat: mag, vanwege een stomme allergie dan maar vissen.

Ooit in een ver verleden hebben we al eens goudvissen gehad in een kom,mooie beestjes...
Maar omdat mijn andere dochter Marijke, deze kom nogal drastisch ging schoonmaken:washing: met Jaaaaaaaaaaaa SCHUURMIDDEL :shrug: :shock: overleden de arme beestjes binnen enkele tellen... een voor een.:fever:

Het was heel droevig om te zien, maar ook wel weer komisch want wie doet er nou zoiets?
Marijke dus!:mad: :nah:

Samen gingen ze nu op pad voor plantjes en stenen en allerlei voer en ...natuurlijk VISJES.

Dat werden dus Dizzy en Bizzy, dit omdat de ene vis nogal druk:gaming: was en de andere een echte duffhead...:smoking: .Het zijn 2 sluierstaarten.

De vissenkom werd weer heel goed schoongemaakt, en daar kon het hele spul dan in.

Het was een leuk gezicht, maar na een dag was het alweer een :raining: zeer mistige kom geworden helaas..
De visjes gingen happen aan de bovenkant.

Maar weer alles schoongemaakt en opnieuw alles neergezet...maar nee he...
Na een dag was alles alweer mistig!:raining:
Waarschijnlijk is de kom toch niet echt super meer of er zitten te veel plantjes in?

Weer alles veranderd, maar nee hoor weer mistig!:raining:
Dan maar een klein aquarium kopen, zodat de beestjes ook wat normaler kunnen:sailing: zwemmen.

Mijn dochter verheugt zich daar nu al een week op omdat ze dan ook allerlei kermisachtige :guillotine: attributen erin kan stallen..ppffttt arme visjes...

En natuurlijk ook nog een paar leuke visjes.. drukke bedoening zal dat worden...en wie mag alles elke week schoonmaken?:hitchhike:
Juist...Me myself and I.:thefinger:

Het is maar goed dat ik van dieren houd...
Eerst 4 kinderen en nu.....4 vissen.. Joepieeee

Ach.voorruit maar....er zijn ergere dingen in het leven...:deer:

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Waar blijft de tijd?

 Waar blijft de tijd....?   De laatste dagen denk ik vaak aan vroegere tijden..de jaren 70 waarin ik opgroeide in hetzelfde dorp waar ik nu ...